Tema: Re: Hyundajus nesikuria
Autorius: FM Transmiteris
Data: 2010-01-26 14:35:01
turejau hyundaju su tokiu varikliu.

buvo nutike 2 problemos:

1. ziema uzhkurus salta ishkart gesdavo. nepadedavo nei gazo spaudimas
gudrus meistras ish kreves pr. pamoke, kad reik nusiimti oro filtro shlanga
ir su pamirkytu nefrase skuduru, pavalyt ten kiek tik eina ikist pirshtus
isiurbimo skylen.  padejo. po poros metu vel pasidare panasi fignia, vel
pavaliau ir padejo. skuduras likdavo juodas.

2. buvo pradejes siltas variklis nesikurti (karstas OK, saltas OK). zhvakes
shlapios shlapios.  tas pats meistras pashnibzdejo, nusipirkti temperaturos
davikli. nusipirkau nauja uzh ~30 litu ish Liro.  beda baigesi.   tas
daviklis sitam variklyje stovi kaireje galvos puseje. ji ishsukus, nubega
ciut ciut ausinimo skyscio, bet greit suki kita davikli ir jokiu bedu.