Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: Fla
Data: 2010-01-26 23:53:57
O kam tu cia pleshaisi maike? Issiaiskini kur sekantis reidas
vyks, tada isimeti i koki kibira zenkas (jei dar neturi), ir
varai ten ant ragu :)

Nes cia tau nebent susitarkuot del tokios "neteisybes" galim
pasiulyt..

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"