Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-26 12:33:58

Nu tai kad ne.

uztenka kad butu zinoma gamintojo kas numatyta ir privaloma trumpinti "pa polnoi pragrame"



VALSTYBINĖS KELIŲ TRANSPORTO INSPEKCIJOS PRIE

SUSISIEKIMO MINISTERIJOS

VIRŠININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL TECHNINIŲ MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ REIKALAVIMŲ 

 

2008 m. liepos 29 d. Nr. 2B-290

Vilnius







      Kodas
     Ratai (ratlankiai) 
      504
     
      Techniniai reikalavimai 
       

       1. Vienos ašies ratai turi būti vienodi ir atitikti padangų matmenis.

       2. Visi ratlankiai turi būti vienodo diametro ir pločio, jeigu gamintojo nenumatyta kitaip.

       3. Turi būti be didesnių pažeidimų.

       

      Kontrolė atliekama apžiūrint.

       
     
      Techninės būklės vertinimo
      kriterijai
     NT
     DT
     DE
     
      nevienodi ratlankiai ant vienos ašies
      
     X
      
     
      neatitinka padangų matmenų
      
     X
      
     
      panaudoti nevienodo diametro ir / ar pločio ratlankiai (jei gamintojo nenumatyta kitaip)
      
      

      X
      

       
     
      turi didesnių pažeidimų
      
     X
     X
     








      Kodas
     
      503
     
      Techniniai reikalavimai 
       

       1. Turi būti naudojamos transporto priemonės gamintojo numatytos padangos. Neturint šių duomenų padangos ir (ar) ratlankiai privalo:

       1.1. neliesti kėbulo ar pakabos detalių;

       1.2. neriboti ratų pasukimo kampų;

       1.3. neišsikišti už kėbulo ribų.

       2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 

       2.1. to paties gamintojo;

       2.2. vienodo konstrukcinio tipo;

       2.3. vienodų matmenų;

       2.4. vienodos paskirties;

       2.5. tos pačios keliamosios galios indekso;

       2.6. vienodo leistino greičio indekso;

       2.7. vienodo protektoriaus rašto.

       3. Transporto priemonėse ir jų priekabose (jei priekabose įrengti stabdžiai), kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d. turi būti naudojamos padangos, skirtos važiuoti žiemą (žymimos ženklais „M+S“, „*“ arba užrašu „All seasons“).

       4. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.

       

      Kontrolė atliekama apžiūrint.

       

       PASTABA. Vienos ašies suporintų ratų padangos gali būti ne to paties gamintojo, tačiau šiuo atveju padangos turi būti sumontuotos simetriškai transporto priemonės išilginės simetrijos plokštumos atžvilgiu.

       
     
      Techninės būklės vertinimo
      kriterijai
     
      naudojamos ne transporto priemonės gamintojo nurodytos padangos
     
      padangos ir (ar) ratlankiai liečia kėbulo ir pakabos detales
     
      padangos ir (ar) ratlankiai riboja ratų pasukimo kampą
     
      padangos ir (ar) ratlankiai išsikiša už kėbulo ribų
     
      naudojamos nevienodos padangos ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto
     
      M1, M2 ir N1 klasių transporto priemonėse kartu panaudotos ant priekinės ašies radialinės, o ant galinės ašies – įstrižų juostų (diagonalinės) padangos 
     
      automobiliuose ir jų priekabose, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d. naudojamos vasarinės padangos
     
      nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos
     


"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hjmg7j$c84$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų 
> news:hjmg5f$c46$1@trimpas.omnitel.net...
>> na tai gamykliskai daug kas  nenumatyta:)
>> tarkim gamintojas konkreciam modeliui numato konkretaus dydzio leistinus 
>> ratlankius, padangas...
>> reik trumpyti IMHO...
>>
> 
> Kiek zinau sitiems mazgams gamintojai tik rekomenduoja. Ir TA tvarkoje tai 
> nelaikoma trukumu. 
>