Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-26 13:03:28
Nezinau, kaip kiti gamintojai, bet pavyzdziui mano karucio gamintojas tik
aprasomuoju budu nurodo kokios turi buti padangos (cituoju) - "to paties
gamintojo, rūšies (protektoriaus rašto), konstrukcijos, sudilimo laipsnio,
greičio indekso, leistinos apkrovos ir dydžio". Ratlankaims nurodoma, kad
neliestu suportu ir padangos posukio metu nesitrintu i kėbulo dalis.