Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: Bomanz
Data: 2018-02-01 14:11:04
Tai tegu veža. Nemanau, kad lenkai nesugeba išauginti panašios kokybės kalakutų.
Svarbiau, kad ten pirkdami žiūrėtų ne tik mažiausios kainos.

Neišmanau nieko žemės ūkyje. Sakai, vištiena ar kiauliena švaresnė? Pigiausios
vištienos nebeperku, nes nuo jos kas antrą kartą pilvą skauda ir triedžiu. Nuo
kalakutienos dar tokio ryšio nepastebėjau. Gal juos geresniais antibiotikais šeria?

Dėl placebo tai pradinė nuostata turėtų būti, kad va čia sakė geresnė ne ten,
tai turi būti skanu. Mano pastebėjimai kiek kita tvarka ateina: kažkoks skonis
keistas... kur ir kokią pirkom? Po kelių kartų darau išvadas.