Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-01 10:35:15
moku. bandau atrast proporcingumo kriterijų apibrėžimus dabar. nes nu lyg
išsiaiškinom, kad ta barža nei per kur iki sunkvežimio netempia?

"Lapinas"  wrote in message news:p4uicr$ed2$1@news.i-klubas.lt...

Ne nu pizdec. Tu skaityt moki? Pirmą postą (ar net šitam pačiam žemiau)
sugebėsi perskaityt ar vėl įmest kaip citatą?
Paaiškinu: pažeidė KET, bet vadovaujantis AN 32.2 jo nebaudžia,
vadovaudamiesi protingumo ir proporcingumo principais.