Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-02-01 09:55:08
2018-02-01 09:46, Dainiushas rašė:
> nu bbž, aš ten randu bananų, kojinių ir tualetinio popieriaus.

Dar ten yra citrinų, neapdorotų antipelėsiniu brudu, galima žieveles
maisto gamyboje nadoti ;)

> to ko
> noriu, nieko ten nėra - pradedant batonu ir baigiant alum.

Tai tu tik batoną su alum valgai ir geri? :) Mes tai ten aplamai
susiradę produktų, kurie mums patinka ir kitur jų nėra. Pvz. Prahos
kumpis sumuštiakams su pačių Lidlo valstiečių bandelėmis yra super.
Paragauk dar Lidlo keptos juodos duonos, ciabatos.

Aš nesakau, kad Lidl 100% pakeičia maksimą, bet kasdieninius
neegzotiškus produktus tai tikrai Lidle rasi.