Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: Bomanz
Data: 2018-02-01 09:47:00
Tau gerai. O man dar ir skonis skiriasi. Dvaro, Rokiškio ar Žemaitijos pieno
produktai *man* skanesni už Pilos. Prekės ženklo nesureikšminu, jis tik padeda
atpažinti mėgstamą produktą.

Kiaulienos nevalgau. Ne dėl tikėjimo :-). Kalakutiena skaniau. Beje,  "Arvi"
firminėje parduotuvėje pirkta kalakutiena dažnai skanesnė nei to paties
gamintojo Magzimoje. Mažiau vandens ir nesijaučia rūgštumo.