Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-30 19:45:05
Ne ne, tu man laipsniais kampą nurodyk, kiek dar galima daržinę skersą
statyt.
o šiaip - realiai dvi vietas užėmė.

"eSSas"  wrote in message news:p4qaed$les$1@trimpas.omnitel.net...

On 30/01/2018 18:12, ostapas wrote:
> o bet tai kur ta riba, kada jau galima piktintis?

Kai skersas su daržine įsispraudi tarp dviejų spuogų - esi greičiau čmo.
Kai parkuodamasis niekam apart krašto linijos rimtai nesutrukdai, o
šalia lieka pakankamai vietos - kokios bėdos gyvenime? Šlapimo pūslė
nelaiko didesnės karvės už tavo vadeliojamą, ar trys ketveriukės
numeryje pažadina norą kvailiems žygdarbiams?

S.