Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-31 15:28:59
To griozdo apsisukimo spindulys 12.7 metro. Mondeikos - 11.5. Čia šiaip,
orientacijai.

"Nevkurse"  wrote in message news:p4sfb2$b4a$1@trimpas.omnitel.net...

Gal toje krastineje vietoje stovejo kreivai numestas auto? Ar matei kai
parkavo? Beje, su panasiu griozdu atvaziavus i tokia aisktele ir
priparkavus tvarkingai teko apturet situacija, kai isvaziuot jau
nebegali - fiziskai neissisuka auto.