Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-30 18:52:02
Aš esu specialiai stovėjęs ir laukęs kol žmogus per keleivio duris ropštėsi
prie vairo. Kai jau atsisėdo, tada atsirakinau savo mašiną ir įsėdau. Langai
uždaryti buvo, tai nesigirdėjo ką sako. Bet spėčiau kad nelabai malonūs
palinkėjimai buvo :(

"Dainiushas"  wrote in message news:p4q74d$itn$1@trimpas.omnitel.net...

įsivaizduok, kokių piktų būna! atvažiuoju, stovi kažkoks kledaras ant
linijos, na aš pasistatau normaliai šalia, tai ten jau taip siaurai. Tai
kažkokie du botanikai specialiai stovėjo laukė, kad išreikšt man
pasipiktinimą kaip aš nevykusiai pasistačiau ir kokie jie jaučiasi
nukentėję :D. Bukvaliai stovinčius lauke ant lietaus radau :D