Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2018-01-31 16:17:24
Anksciau buvo atvejis, kai neuzleistas bmw eme padriezus daryti.
Nufilmavau, nusiunciau i policija. Jonavos policija atrase: "vairuotojas
aiskino, kad priekyje buvo kliutis, del kurios jam teko staigiai
stabdyti". Ir taip 3 kartus. Po tokiu prikolu ir norisi tapti robinhudu
ir VISUS tokius pusgalvius surinkti ir priduoti.
Aiskinantiems, kad as konfliktiskas, baisiai vairuoju-kita istorija:
Sankryzoje suku ir staiga pries nosi i pereja begte senukas islekia. As
ji buvau is anksto pastebejes, tad sustoju ir per signala. Tas
uzsiputojes ima kumscius rodyti. Sustoju, uz perejos, pamoju ranka
"prieik" Prieina pasiruoses savo teisybe rodyti. Sakau "klausykit,
ponas, kur jus begiojate per pereja??" "Cia pereja, tu privalai mane
praleisti!" "taip, privalau, ir praleidau, mano pareiga praleisti
pesciuosius perejoje. Bet ar jus suprantate, kad per pereja reikia
nelakstyti ir eiti atsargiai? Juk as jus beganti galiu per velai
pastebeti ir tada bus avarija, susizalosite. Jums juk to nereikia, ar
ne? Bukite atsargus ir daugiau nelakstykite!" Tai senukas net
nusisypsojo ir atsiprasineti pradejo.