Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2018-01-31 15:36:36
Tada klausimukas-KIEK KREIVAI krastineje vietoje turejo but priparkuotas
auto, kad gruzovikas prisiparkuotu TAIP? Viena pravaziavimo juosta
turejo buti uzimta kaip minimum. As manau, kad krastine vieta isvis buvo
laisva, o gruzovikas isipaise belenkaip. Toliau, jei as prifotkinsiu
toje pacioje aikstele gruzoviku, kurie prisiparkavo tvarkingai ir be
problemu, kas bus tada? Dar toliau-jei kitas isiparkavo taip, kad as
prisiparkuot galiu tik ant perejos/saligatvio/uzstatydamas kazka, tai as
galiu taip statyti ir viskas cia ok, taip iseina? O jei parkuociausi
salia gruzoviko ir gautusi, kad mano masina puse juostos butu uzemusi,
uzlipusi ir ant baltos, ir ant geltonos juostu-irgi ok?