Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-16 15:38:57
Kokie ratai ant to golfo buvo nežinau, neatrodė labai oversaizinti, tai
turbūt R16. Esmės turbūt tai nekeičia - taburetė tas golfas ir tiek.
Kažkodėl fordui išeina padaryt mašiną, kuri ir ant kelio stovi, ir
vairuojasi, ir šiknos per daug nekrato, tuo tarpu folkvagenui tai atrodo
neįveikiama užduotis. Jiems paprasčiau gerus revjūzus prafinansuot.

Sėdynių medžiagos man visose šiuolaikinėse mašinose baisios - kur dingo
senas geras veliūras, kaip kokioj audi 100?

O tojotą hibridą dar norėsiu pabandyt. Gaunasi nupirkt pigiau nei
dyzelis, o žinant japoniškų dyzelių karmą turbūt ir geresnis variantas
ilgame bėgime.