Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-08-08 09:44:03
On 8/7/17 20:48, Dainiushas wrote:
> tai reiškia tik tai, kad turi baPkių normaliai, bet toli gražu ne
> pakankamai :). nes nusipirkus A5 už 70k reiktų atsisakyt kažko kito ;)

Kaip jau rasiau - free your mind, nustok kibirus vertinti kaip statuso
simbolius. Panasiai kaip dzinsus ir kedus. Jei as nenesioju armaniu tai
visai nereiskia, kad negaliu sau to leist ir kazko reiketu atsisakyt.

Pvz zinant kur dirba mano minetas kaimynas su oktavija galima (labai
konservatyviai) vertinti, kad jo seimos pajamos per metus yra gerokai
virs 200keur. Cia jei neturi kokiu nors papildomu netiesioginiu pajamu
is kapitalo. Sakai jis negali sau leist A5 uz 70k ir kazko teks atsisakyt?