Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-02 10:51:24
Problema ta, kad pas fokswageną norėdamas uždėti varnelę už 50€ dar privalai
uždėti ir kitą varnelę už 300€ ir dar vieną už 500€. Taip ir gaunasi, kad
normalius golfus įperka tik tranzoo ir tas kitas belgas, o paprasti žmonės
važiuoja trendlainais su 15" ratais ir torsioninėm pakabom.

Britai pvz. atvirai revjūzuose rašo - jei tenkina Golfo standartinės
konpletacijos - pirk. Jei norisi varnelių - rinkis pvz. Audi A3.

"Andrius" <mail@email.lt> parašė naujienų
pranešime:olrv37$u04$1@trimpas.omnitel.net...