Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-16 14:56:12
Čia hibridą bandei? Aš važiavau su 1,6 benzu ir kažkokiu automatu
(nesigilinau cvt ten ar koks ale normalus). Tai kaip tik pasirodė labai
tylus ir "plaukiantis" variantas. Automatas irgi neužkniso - paspaudi
gazą ir važiuoji beveik be lago, žodžiu viskas stebėtinai smooth.
Prietaisų skydo vaizdas įsėdus aišku žudė, bet akys, kaip ir uoslė,
greit pripranta.

Po aurio važiavau su golfu 1,0 tsi su dsg. Tai tas retro (a-la 1984 metų
saab) prietaisų skydo dizainas ir kokybė labai OK, bet automobilis labai
kietas, krato ant kiekvieno nelygumo. Variklio ir pavarų dėžės
kombinacija matyt irgi nevykus. Nėra taip blogai kaip mano čia jau
peikta Opel Mokka, bet arti to. Gazą spusteli - nevažiuoja. Daugiau
spusteli - dar nevažiuoja. Įmini iki dugno - tada rauna pirmyn. Žodžiu
pavargau per 5 minutes, neįsivaizduoju kaip žmonės penkiese iki berlyno
su tokia mašina važiuoja.