Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: none
Data: 2017-08-16 15:19:39
Toryotas bandžiau hibridus.
O man golfo kietumas tinka, nes nemėgstu, kai mašina svirduliuoja kaip
žele tortas. Opeliai tokie visi. Tiesa, gal pameni kokie golfo ratai
buvo? Nes bandytas tiguanas su 20" ratais jau buvo žiauriai per kietas,
o pabandžius su 17" - viskas OK.
Beje pažįstamo naujame golfe comfortline labai šlykšti sėdynių medžiaga
- tokia šiurkšti ir labai nemaloni liesti. Net trendline sakyčiau
malonesnė. Kas belieka? R-Line? Highline'ais neprekiauja Molleris?