Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Arj
Data: 2017-08-02 10:56:42
va va. O kai galutiniam rezultate, del pora trejeta reikalingiu varnelu,
golfas kainuoja jau nebe 18kE, bet 38kE, o toj sumoj jau visai kiti
automobiliai konkuruoja.

"Tomas"  parašė naujienų news:ols09s$v4v$1@trimpas.omnitel.net...

Problema ta, kad pas fokswagenà norëdamas uþdëti varnelæ uþ 50€ dar privalai
uþdëti ir kità varnelæ uþ 300€ ir dar vienà uþ 500€. Taip ir gaunasi, kad
normalius golfus áperka tik tranzoo ir tas kitas belgas, o paprasti þmonës
vaþiuoja trendlainais su 15" ratais ir torsioninëm pakabom.

Britai pvz. atvirai revjûzuose raðo - jei tenkina Golfo standartinës
konpletacijos - pirk. Jei norisi varneliø - rinkis pvz. Audi A3.

"Andrius" <mail@email.lt> paraðë naujienø
praneðime:olrv37$u04$1@trimpas.omnitel.net...