Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-04 14:33:16
paskaiciavai vw - eik pasiskaiciuok skoda. man nesigavo pigiau tiek, kad 
verta butu pradet galvot. pora simtu eur 4 metu lizingui istirpsta.
o tokia svarbi varnele, kaip ergonomine sedyne - isvis neegzistavo nei pas 
skoda, nei pas seat.

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:om17vk$64m$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2017.08.03 19:44, Invertuota panda wrote:
>> On 8/3/17 12:32, Tomas wrote:
>>> Nu. VW dalis sumažėjo 10 p. p.
>>
>> O pinigaijs? Gal ASP pabrango su kaupu kad koNpensuot ta sumazejima?
>>
>> Anot kolegos, jo paskutiniai 3 golpai buvo jamami su identiska
>> koNplektcija. Ir kiekvienakart uz ta pati buvo vis keliais simtais euru
>> brangiau. Uztat ir persoko ant oktavijos irgi su identiska koNplektacija
>> ir kazkiek ten stukiu pigiau, tipo "eijkit nx".
>
> Tai apie ką kalba.
>
> Pvz. lietuviško bazinio trendlaino golfo konplektacija yra aiškiai 
> orientuota naiviam pirkėjui numelžti. Spalvota multimedija ir plastikinis 
> vairas be myktukų tai multimedijai valdyti. Vairas su myktukais - kukli 
> opcija už 444€. Šitos trydos esmė, BT - opcija ne už 50€, o už 161€.
>
> Arba vairuotojo sėdyne net neturi lumbar support, bet užtai standartinis 
> golfas komplektuojamas elektriniu rankiniu stabdžiu. Nors turbūt 99% 
> pirkėjų už tuo pačius pinigus geriau imtų klimato kontrolę, o ne elektrinį 
> stabdį. Klimato kontrolė - varganas 331€. Ir t.t. ir pan.
>
> Škodą tuo tarpu gali paimti bare bones ir už santykinai krikščioniškas 
> kainas susidėti norimas varneles, arba paimti fully loaded komplektaciją 
> kuri kainuos gerokai mažiau nei atatinkamas golfas. Aišku visi žino, kad 
> Škoda važiuoja prastai, bet turbūt nedaug prasčiau už torsioninį golfą. Ir 
> dar niekas nenulėkė nuo kelio ir neužsimušė vien dėl to, kad mašina 
> prastai stovi ant kelio, ar nesivairuoja, kaip škoda.
>