Tema: Re: vw rds 510 - yr telfonas ar ne
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-02 11:06:27
Taigi. Paimi trendlainą, susidedi minimum varnelių, kad tenkintų (nu ten
tempomatas, klimato kontrolė ir pan., jokių iškrypimų) - žiūri kaina jau
kaip konfortlaino. Nu ok, imi už pagrindą konfortlainą - bet tas ble
pasirodo klimato kontrolės neturi, dar kažko neturi ir t.t. Kelios varnelės
ir pyst - Audi A3. Arba prifarširuotą Peugeot 308 už 2/3 golfo.

"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų
pranešime:ols0jq$vd1$1@trimpas.omnitel.net...