Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-30 15:41:02
tu ble isgerk vaistus. prie ko cia ta lybra? su ja be manes dar bent 2
zmones vazineja, dar daugiau uz mane. taigi busi nufilmuotas ir
priduotas ten kur priklauso ir tiek. o manes greiciausiai nei sutiksi
nei to nori, nes jei nori, galiu kad ir su dviraciu prilekt susipazint,
kad tau drasiau butu. galesi issipasakot kas tau ramybes neduoda.
nesuprantu prie ko cia konkrecios masinos veidrodziai ir is kur poreikis
vandalizmui pas ahujienai ramu ir mandagu motociklininka.