Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-29 12:45:51
Tai tu čia apie lakūnus su tapkėm. Normalūs ir važiuoja normaliai, visų
pirma jau vien dėl to, kad jiems savo sveikata ir gyvybė brangi. Pvz aš
irgi važinėdavau tarp eilių, bet dažniausiai kai mašinos stovi, jeigu
juda ir juostos neperplačiausios - pavažiuoji su visais iš paskos, kol
pasidarys laisviau, arba kol vėl sustos. Bet būdavo atsilupėlių, kurie
net stovėdami kamštyje tyčia užkišdavo auto priekį, kad nepravažiuočiau.
Prasukdavau per kitą eilę ir tiek žinių. Galiu tik užjaust tokius, nervų
nelaikančius. Jeigu stoviu kamšty aš, tai ir visi kiti privalo stovėt,
ir nexuij! :D