Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: Yvl
Data: 2015-10-29 14:12:00
tik nemyzk del veirodeliu. kodekas way pavojingesnis siuo klausimu

"Ignas"  wrote in message news:n0t22r$lek$1@trimpas.omnitel.net...

tu nelygink akcija,kasdienybes su specialia  jau nekalbant apie pietiniu
saliu transporto priemoniu procentines sudeties lyginima su siaures salim...
imho, tie 2-1.5 motociklo vidutiniskai sutinkami vaziuojant i ir is darbo
gali ir su kitais eisme pastovet, mano veidrodeliam tikrai saugiau...