Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: Ignas
Data: 2015-10-29 14:22:36
labai megstu, kai man eisme niekas netrukdo, tai stengiuos kiek imanoma
netrukdyt ir kitiem, tai jei per veidrodzius matau lendanti, pasislenku
sonan padarydamas daugiau vietos. veidrodziai dar nekentejo, bet pavojingai
nuo kojos ant kojos svyruojancius motolerastus (kazkaip kulturos ir
patirties lygiu anie is dviraciu motoristu labiausiai issiskiria) tarp eiliu
mates ne kart...