Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-29 16:48:56
daktarus aj skauda irgi pilnatis veikia?
nu pavaryk dar, kaip visiems vaziuojantiem pagal KET ir nesidomintiem
moto-debilu paniatkem, reikia gydytis.
ar cia del to, kad garsiai parasiau apie tai? reikai tylet, bijot ir
drebet? geriausiai - susitaikyt su viskuo ir nematyt jokiu problemu?
tada jau pakankamai sveikas atrodyciau?