Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-29 16:18:32
On 10/29/2015 04:11 PM, Glebas wrote:
> O kai motociklas bus tau kliūtis iš dešinės, jau ir jo pirmenybė
> pasidaro...ar tikrai verta blaškytis? :)

va matai kaip gerai gaunasi. kazkoks lochas ilenda i tarpa ir dar teisus
tampa. ir siaip KET liepia kuo desiniau sustot. tai cia net ne specialus
trugdymas, o tiesiog vaziavimas pagal KET. o jeigu lenda is kaires, ir
man pradejus vaziuot nugriuna - nu tai jo pasirinkimas ir problemos.

> Ar tikrai verta tiek nervų gadinti?

tai gadinasi cia tie kur nardo pagrinde. man tai kaip sakiau - px. man
neskauda. 20 senumo skardu irgi negaila. tegu nors rata nukanda jeigu
jiem patinka.