Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: Yvl
Data: 2015-10-29 16:07:36
o tu bent pasidomejai, kas tai per leidimas, ar tik verdanciu vandeniu
apsimyzai antraste pamates?

"CodeC"  wrote in message news:n0t936$qn4$1@trimpas.omnitel.net...

ne. tiesiog dabar as manevruodamas savo juostos plotyje tikrai
nesiparinu del kazkokio potencialiai galincio is kazkur atsirast pydero
ant moco. jeigu grius, tai skaudes jam, ne man. man px.
nukopijavus toki debilista leidima is belgijos, realiai visi gaus
potencialia pareiga saugot debilus nuo ju paciu. ir likti durniaus
vietoj kai tas super tvirtas pyderas prilips prie borto kurnors.