Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-30 15:15:03
tikrai?
https://www.youtube.com/watch?v=0RQA2ayy9n8

eilinis pvz, ka reiskia visi panasus tokiu kaip tu pagraudenimai ir
apsimetinejimai baltais ir pukuotais.
patys lenda. kai yra tarpas kitos juostos saskaita - px, nekliuna.
raudona sedana abu pravaziavo, veidrodziu lauzhyt poreikis nekilo.
privaziavo tada fura ir ta sidabrini sedana. ir vsio, pampersas
persipilde. nors jis vaziavo ne kitaip, nei tas raudonas pries tai.
ka reiskia tie gazavimai? taigi vaziuoja KUO DESINIAU!!!
kodel jis turi trauktis ir praleidineti kazka? kodel jie neturi palaukt
ir vaziuot is paskos? nes motociklas garsiai burzia? ant kiek debilas
turi buti, kad lyst ciut ne po ratais furai? sustot bbz kurioj juostoj,
sukelt avarine situacija ir dar kazka mokinti, kai pats elgiesi kaip
siknapenis? traiskyt nx tokius daunus reik, kol kiti per juos nespeja
nukentet. apvaisinimo per tris paklodes eksperimento likuciai.