Tema: Re: Anarchija!!!
Autorius: Glebas
Data: 2015-10-30 14:22:45
>"CodeC"  parašė naujienų news:n0t9ro$rac$1@trimpas.omnitel.net...
>va matai kaip gerai gaunasi. kazkoks lochas ilenda i tarpa ir dar teisus
>tampa. ir siaip KET liepia kuo desiniau sustot. tai cia net ne specialus
>trugdymas, o tiesiog vaziavimas pagal KET. o jeigu lenda is kaires, ir man
>pradejus vaziuot nugriuna - nu tai jo pasirinkimas ir problemos.

Aleliuja, gi to ir tereikia - sustoji tame kamštyje kuo dešiniau. Viskas,
daugiau nieko ir nereikia.
Tada tarp pirmos ir antros juostos yra pakankamas tarpas pravažiuoti
dviračiui ar motociklui.

O net ir kamštyje pradėdamas važiuoti, tai bent jau aš nematau reikalo
stipriai keisti važiavimo kryptį...
O jeigu to reikia, tai na tiesiog instinktas jau ko gero yra į veidrodžius
pasižiūrėti, o ne vien tiesiai, į linijas žiūrėti.

>tai gadinasi cia tie kur nardo pagrinde. man tai kaip sakiau - px. man
>neskauda. 20 senumo skardu irgi negaila. tegu nors rata nukanda jeigu jiem
>patinka.

Tai kad motociklininkams kaip tik labiau px.
Jie važiuoja ir tiek. Jeigu telpa, pravažiuoja, jeigu ne, stovi su visais.