Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: VNO
Data: 2012-03-27 11:34:58
Nu tai kur jis apie MASINA klause?
Zodziai "kaip atpigint vazinejima i darba ?" man ir manau deuleiui reiskia, kad zmogus domisi kitais variantais.
Buvo pateiktas jo ivardintas duju variantas - nieko naujo.
Taip pat gyv.vietos pakeitimas - netinka, darbovietes pvm'o varianta - pasidomes zmogus.

GALUGALE kur autorius paminejo, kad ji domina TIK auto?
Susapnavai?

Tu ka cia bandai sukti?
Nesigauna issisukti nuo nusisnekejimo?
:DDDD