Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-26 11:19:40
On 03/26/2012 11:13 AM, DK wrote:
> Codecai, pasaulyje egzistuoja ne tik tavo nuomone. Ir dazniausiai kita
> nuomone yra teisingesne nei tavo.

o kur tu radai, kad as tau ta savo nuomone siulau vadovautis? patiem
kamsciai nelaiko kitokia nuomone perskaicius ir parinasi kaip susitare
:) man tai pvz px kiek tu vazineji ir ka apie tai manai, nevadinu taves
nei idijotu nei tryda.

> P.s. Kur tu sioje diskusijoje radai nuoroda, kad autorius gyvena dievo
> uzmirstam kampelyje, jog jam iki darbo 50 km. reikia vaziuoti visa
> amzinybe per traktoriu isartus laukus?

o kas liecia tema, tai klausimas buvo kaip sutaupyt litra benzo, nes
p106 gaunasi per brangu vazinet. nu nzn kaip tau, bet man tai juokinga
ir tiek. tuo labiau, kad buvo pamineti ir atstumai ir laikai - 50km ir
valanda laiko. tai ar jus cia kas antra eilute skaitot, ar apsimetat -
nzn. poto verkia, kad as tariamai aiskinu kaip kitiem gyvent. o as
sakau, kad arba skaityt nemokat, arba patys trolinat ir pisat prota ka
galima rasyt ir ko ne i newsus. tai gal fuck off viena karta.