Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: Korke
Data: 2012-03-26 11:59:24
koks jis bepasirode, bet pats cia niekuo protingu nesublizgejai.

  As lygiai ta pati atsakyciau autoriui pagal jo pateiktas problemos
salygas.
Turi tvarkinga barskala, su mizerinem sanaudom (na aisku pirkt kazkoki
uz eiles >5kEur dizelini lupo, ar kokia A2 uz dar daugiau ir manyt, kad
pataret axujenai nieks nedraudzia), bet kaip suprantu autorius
varguolis, ir jei klausia kaip sutaupyt litra dar koki, tai nei jis
pirks kazka nei ka. Ziurek gal ant irangos dujines sukrapstys, bet tai
klausimas tokiame barskale ar dedant dujas nepridarys kokios bedos. Nei
jei ir daleiskim nepridarys ir nebus papildomos pisliavos isidejus
dujas. Rys sakykim +2l/100 km idealiu atveju. Tai atsipirkima manau
sugebetu "studentas" ir pats pasiskaiciuot.

Kadangi tokie shudo malikai kaip pats spakains ar Passatoid'as pradejot
varyt, tai tiesiog issake papildomai ir savo nuomone ka galvoja apie
sanaudas tokio gyvenimo atveju (pagrindziant islaidom). Na bet
kiekvienam savo, geriau kasdien po 100km, namie siokiadieniais bunant
tik nuo 19 iki 7 ryto, bet dziaugtis savo uzaugintom bulbem ir kopustais
ir sildymu malkomis. Kitas gi uz tas vazinejimo islaidas gyvens per
keleta km nuo darbo. Tik kazkodel visi cia pradedat lot ziuredami per
sava prizme (as va nuvaziuoju mieste per 40min, o kaime per 15min dabar
ir t.t.) Bet tai jus ziurekit placiau, jus vaziuojat gal gi ne su
triperiu paskutiniu kaip autorius, uzsilenke triperis - varai be
problemu visuomeniniu ar taksu. O sio sodininko atveju kas ? pzdc
sakyciau uzlinkus aparatui. Ir cia tik vienas is papildomu niuansu
gyvenimo kaime autoriaus ir klausiant kaip nuo 4.5l/100km dar nusmaugt
kazka.