Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-26 09:45:44
On 03/26/2012 09:31 AM, DK wrote:
> Patarimas - ismok planuotis laika, nereikes myzciot del 10 minuciu.

patarimas geras, tik kad ne taip supratai ta myzciojima. realiai nieks
nemyzcioja, bet kai gyveni keli km iki darbo, gali elgtis pakankamai
atsipalaidaves, neskubedamas ir neskaiciuodamas minuciu. tai ka tu
vadini planavimu yra stresavimas ir amzina spesiu/nespesiu busena.
o as sau galiu leist is ryto keltis su +-1 val paklaida kaip kada uzeina
ir kada noro yra. galiu eit peskom, galiu vaziuot su masina, galiu
vaziuot su mikriuku.