Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: studentas
Data: 2012-03-24 21:51:46
1. noreciau ta peza pasidaryt su elektriniu varikliu
2. is bulviu negausi 2.5k/men
3. buves pomidorus agurkus auginu tik sau, norint is to gyvent tektu augint
5x daugiau ir stovet turguje ir moket visokiem valdininkam ir turgaus
savininkams mokescius...
as turiu specialybe ir is jos valgau duona, o kaime gyvenu tik del to, kad
man ji is mano seneliu liko ir nemoku as jokiu sildymo kastu, nes savos
malkos is savo misko savam kieme, man net malonumas jas paciam
pasidaryt...gryzus po protinio darbo savaites...