Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-24 18:42:53
On 03/24/2012 02:22 PM, studentas wrote:
> turiu tik B teises o tai motopirdai reikia dar registracijos draudimo ir
> teisiu kitu... be to nunes ja kol darbe busiu...
> ir nuo oro priklausomas pasidarai labai...
> kam man tos problemos...
> geriau po stogu ir 4 ratai...

bet tai tu man paaiskink kur cia pointas - gyveni atseit kaime, varineji
kasdiem simtus km i darba ir suki galva del pezo 106 sanaudu? tu gal
rimtai kokias bulves augink, nes neatrodo tavo darbas vertas to
vazinejimo, jei jau esminis klausimas kaip sutaupyt dar litra benzo.
jei jau tas pezas tau per daug ima, tai lieka dviratis, nes motociklas
ims daugiau.