Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-24 18:38:54
On 03/24/2012 03:45 PM, studentas wrote:

> gyvenu nuosavame name kaime,
> mokesciu moku ~50Lt uz elektra,
> daugiau jokiai organizacijai nieko neskolingas,
> nes jokiom palaugom nesinaudoju,
> viskas savo
> tik idijotas gali keist tokia gyvenama vieta...

pala, daaugsi iki to amziaus kai vaikams laikas ateis.
nu arba as cia ziauriai nepataikiau, ir tavo vaikai jau uzauge, bet
tokiu atveju tikriausiai visu idijotais nevadintum...
o ir be vaiku, gyvent pastoviai kaime, tai nu nzn. gamta, darzas ir
tikras savas bustas - jega, bet man pvz reikia ir technologiju,
infrastrukturos ir t.t. tai nors ir nesivercia liezuvis visu kaimieciu
vadint idijotais, bet vazinet i darba is kaimo kasdien po 100km - tai
nesuprantu sito. juk praktiskai apart darbo ir vazinejimo nedaug ka
bematai. o kai atsiras vaikai - prapulsi.