Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-26 13:11:15
On 03/26/2012 12:04 PM, Dainiushas wrote:
> ble dar vienas.
>
> Atėjo žmogus, paklausė konkretaus klausimo. Nx pult jį mokyt gyvent, tuo
> labiau, kad amžiaus kartu su kodeku neturit tiek kiek anas vienas turi?

o tu gal gali pasidalint pluginu newsreaderiui kuris pagal posterio nika
amziu returnintu? nes ble kartais atrodo, kad visokie mamyciukai kaip tu
cia psichologines pagalbos tikisi parase.
p.s. as jau isivaizduoju tavo ir kitu 'netrydu' trydas, jeigu tokio
klausimo buciau paklauses ash :DDDD patinka man tokie 'rimtuoliai',
kurie vienam poste psichologus rimtuolius vaidina, kitam patys triedzia
ta pati. ir dar priedo tavo vieno postu-trydu visuose groupsuose tiek,
kiek as per metus neparasau. tai tu visur labai protingai, i tema, ir
prasmingai rasai? :) neatsibodo newsu admina vaidint ir aiskint kam ka
rasyt?