Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-24 22:27:04
On 03/24/2012 09:51 PM, studentas wrote:
> 1. noreciau ta peza pasidaryt su elektriniu varikliu

tai daryk - yra gatavu kit'u sitam modeliui :)
as daug tuo domejausi. patikek, normaliu akumu kaina civiliokui -
daugiau nei kosmine. o pigus akumai taves tikrai nedziugins ir finale
dabartines sanaudos atrodys kapeikos palyginus su elektriniu p106.
neatsipirks jis tau niekada.

> 2. is bulviu negausi 2.5k/men

bet tai tiek juk ir nereik? maisto pats uzsiauginsi, uz elektra kiek ten
sakei - 50 Lt. vazinet nereiks. gyveni ir zvengi.

> 3. buves pomidorus agurkus auginu tik sau, norint is to gyvent tektu augint
> 5x daugiau ir stovet turguje ir moket visokiem valdininkam ir turgaus
> savininkams mokescius...

vazinedamas 100km / diena tikrai niekam nemoki ?:) ar tau yra esminis
skirtumas kokia forma tuos pinigus atiduoti tam, kad tu vienu ar kitu
budu isgyventum?

> as turiu specialybe ir is jos valgau duona, o kaime gyvenu tik del to, kad
> man ji is mano seneliu liko ir nemoku as jokiu sildymo kastu, nes savos
> malkos is savo misko savam kieme, man net malonumas jas paciam
> pasidaryt...gryzus po protinio darbo savaites...

man tai skamba kaip prievole kokia. nu liko tas kaimas, bet tai su
sautuvu nieks nevercia ten gyvent. as tai varyciau i ji savaitgaliais,
vasara ir pan. bet kasdien - ko ten vazinet? taigi 24 (para) - 8
(darbas) - 2 (kelione) - 8 (miegas), jau 18 val nera, ir cia
optimistinis variantas, be jokiu maisto gaminimu, prekinimosi
parduotuvej, masinos taisymo, reikalu tvarkymo mieste ir t.t. finale
kiek ten pabuni tam kaime - 2-3 valandas geriausiu atveju. didziaja metu
dali kai tamsu, salta ir slapia :)
dar jei turi vaiku, tai isvis nesuvokiu tavo vertybiu skales - juos
veziot po ta valanda pirmyn ir atgal tipo gerai ir patogu? ir jiems ir
tau? ar auga 'ant kiemo', nereik nei darzelio nei bendraamziu nei lavinimo?
as pensijoj tai gal ir noreciau i kaima, bet kai dirbi mieste, augini
vaikus ir esi jaunas - nesuvokiu as sito.