Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: Fuga
Data: 2017-11-17 15:53:17
Dėkui, supratau.
Reikia dar pasiaiškinti ar mano Marantz SR6003 palaiko kažką panašaus į HDMI
CEC.

"Lawrence Jamieson"  parašė naujienų

On 2017-11-17 11:24, Fuga wrote:
> Gal gali smulkiau parašyti, kaip valdosi Marantz per LG?

Na, valdymasis pasireiškia tuo, kad TV pulteliu didinant/mažinant garsą
receiveryje garsas didinasi/mazinasi, įjungus/išjungus TV
įsijungia/išsijungia receiveris, persijungia į TV Audio inputą.

> Kaip TV pajungtas prie Marantz?

Pajungimas TV HDMI ARC <=> Marantz Monitor HDMI. Atkreipk dėmesį į HDMI
kabelį, nes toli gražu ne visi jie palaiko ARC ir CEC.
Dar Marantz settinguose kažkur reikia pasirinkti, kad leistu HDMI CEC
(vadinasi kažkaip kitaip).

> Koks Marantz modelis?

  Modelis 6008 lygtais, nepasakysiu dabar, nes ne namie esu.