Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-15 21:17:09
Kažką painioji. Nespręsk apie kitus pagal save, aš netikintis.
Bet vat nesąmonių viešai šnekėt nereikia, net jei enternetuose ir
randama pseudoįrodymų apie asmeninio dievuko viršenybę virš kitų.
Nepriklausomai nuo religijos - ar Panasonic, ar BMW, ar kam dar tu ten
meldiesi, "premiumo" garbintojau..

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/