Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-11-16 17:59:57
Kaip suprantu tokie soundbarai tik vietos ir dizaino prasme yra verti
pinigu, nes nu negali plastikiniai piziukai mazi gerai skambeti. Uz
tokia suma galima pasikomplektuot kilmingesni pradinio kainu lygio
stiprintuva ir sekcijines koloneles. Nu ir jei ne per analogini tv garso
outputa, tai ir DAC'a koki susirast.