Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: spakainas
Data: 2017-11-16 17:07:18
Nu neklausiau aš tų plokščių batonų, bet man kažkaip konservatyviai
atrodo kad 2.0 arba net ir 2.1 sistema prie teliko kaiptais daugiau
fengšui taškų turėtų duot :) Nelabai tikisi, kad ten iš skaityk vieno
taško normaliai stereo atkurt įmanoma. Viena kolonėlė yr viena, ką ten
daug prigimdysi iš jos. Žinioms žiūrėt gal ir px, bet bent jau kokį
filmą su afektais arba muzikinį kanalą pasileist turėtų būt smagiau per
normalias kolonkes, ar klystu?