Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-15 16:28:23
Čia reikia, kad nepriklausomai, kas padarytų tokį palyginimą. Bet mano
nuomone, turi būti šalia pastatytas ir etaloninis PRO OLED. Tada viskas
gražiai atsistoja į vietas, tokie dalykai kaip teigimas dėl spalvų
tikslumo- palygini su PRO monitoriumi ir matai, kad raudona ne tokia,
mėlynos atkūrimas ir netoks (nors sukalibravimas rodo, kad matematiškai
nėra ko prikibti) ir pan. vaizdo elementai, kurie nusako kiek rodomas
vaizdas atitinka etalonui.

Vartotojui paprasčiausias kelias pamatyti kaip tiksliai sugeba rodyti
profesionaliai apžvelgtas TV, tai lenkų www.hdtvpolska.com.

Apžvalgose jie pateikia paveiksliukus, kurie atitinka rodomą vaizą prieš,
po sukalibravimo, geriausio gamyklinio ir etaloninio.