Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-15 16:26:07
:)

Pagal ką nusprendėt, kad EZ1000  konkurentas yra A1? Kad HDTVtest juos
palygino?

Ir ką reiškia neadekvati kaina?  Neadekvati jums? Kas perka tokio lygio
gaminius, ar tikrai vadovaujasi vien tik kaina?

Kiek buitinių telikų gamintojų siūlo galimybę užkrauti 3D LUT failą?

Taip, vienintelis palyginamasis testas, kuris buvo gerai suorganizuotas,
mano nuomone, ir buvo minėtas HDTVtest kai gaminius lygino su etaloniniu
pro monitoriumi. O kiek balsavo pagal gaminių sukalibruoto vaizdo atitikimą
etalonui (kiek patirties tame buvo), jau kita kalba.