Tema: Re: Renkames OLED 55"
Autorius: Unknown
Data: 2017-11-17 00:09:16
1. Hdtvtest surengia konkursa, noredami isrinkt geriausia 2017
 metu TV keletoje kategoriju. Su tuo konkursu viskas Ok - del to
 sutariam ir as ir Icetom.
2. Be kitu TV i ji itraukiamas ir EZ1002, nors jis NERA kitu TV
 konkurentas !!!
3. Tas pats Vincent Teoh, kuris organizuoja konkursa, yra testaves
 ir EZ950 ir EZ1002 (abu review'ai yra hdtvtest www), bet kazkodel
 palyginimui pasirenka ne ta, kuris "yra" konkurentas, bet ta,
 kuris atseit "nera".
Kodel?
Skamba nelogiskai, nes i konkursus tam ir itraukiamos
 "sulyginamos" prekes, kad nesigautu "i vienus vartus" ir nebutu
 apsauktas neobjektyviu.
4. Zodziu kai Sony A1 su EZ1002 lygina Hdtvtest - viskas Ok. Kai
 as parasau, kad siuos ir reiktu lygint, EZ100x staiga nustoja but
 konkurentu :-)

Tai kas tame EZ100x tokio ypatingo? Kad tiksliau spalvas atkuria
 ir turi advanced kalibravimo priemones? Tai apie tai teste ir
 minima ir atitinkamai gauna didesni bala. Lygiai kaip kad kai
 kuriose rungtyse pasirodo prasciau, nei kiti.
Dar kazkas "stebuklingo" jame?

Ar Dolby Vision jau palaiko tas nuostabusis EZ1002?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/