Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: ROOTS
Data: 2015-10-15 00:12:17
ko tu nori is vistu pakuotojo

"Bronco"  wrote in message news:mvk4m8$g3e$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-10-13 21:36, Sniegas wrote:
> Tu bent įsivaizduoji to oro uosto metinę apyvartą, kad čia kliedi apie
> taupymą perkant dvi 40" plazmas? Virš 40 išskridimų per parą, ir jie
> mat, anot Bronco, turi taupyti pirkdami dvi plazmas.

Matyt, per tą sunkų darbą UK ir nuolatinį skraidymą pirmyn atgal esi
smarkiai išsiblaškęs, ir net neturi laiko įdėmiau temą paskaityt.

Ar aš iš viso pirmas prakalbau apie taupymą? :) Alio? Aš kaip tik
oponavau, jog jokio čia taupymo nėra. Skaityt išmok!!! :) Nes žiūriu,
čiukčia ne čitatel, čiukčia pisatel :]

Aš rašiau, jog klaida yra technologijos pasirinkime, o "mažesnės kainos"
temą aptarimui pasiūlė Ignas.