Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-09 09:10:47
tai nieks nesako kad labai blogai buvo. tiesiog buvo ir yra geriau
rodanciu ekranu. kurie nemirga, neisdega ir matosi ne vien patamsy.
kai kuriems tai groja. ir netgi labiau nei kazkoks spalvu tikslumas
kurio be prietaiso nei patys plazmininkai atskiria nei mato.
o paziurejus i keliom klasem geresni/brangesni LCD apskritai lieka
neaisku kokia tos plazmos prasme. nebent kaip smarkiai abejotinas
kompromisas, kuris galbut kazkam ir tiko.