Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-11 21:13:19
Na, skrydis 6,40 val. ryte., aš reziduoju šalia Mančesterio ir nėra
transporto iš mano kaimo taip anksti į oro uostą atvykti, tad tekdavo
važiuoti iš vakaro ir laukti ryto, ir ten pastoviai 2 valandą nakties toms
plazmoms screen wash darydavo, aiškiai tada matydavosi visi išdegimai.

"Bronco"  parašė naujienų news:mve83d$2mq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-10-11 20:54, Sniegas wrote:
> Nematė? Tikrai? Niekas?
> Aš į namus skraidau iš Liverpulio. Ten prieš trejus metus kabėjo
> plazmos, kur informaciją apie skrydžius skelbia. Patikėk, jos tikrai
> išdegusios buvo. Dabar kabo LCD.

Stebuklai! Plazma - kaip skrydžių displėjus ir išdegė? NETIKIU!

:)))

Aišku, jog jei kažkas pafeilino ir iš nenusimanymo pripirko plazmų į oro
uostą, tai taip ir privalėjo nutikti. Net nesitiki, jog oro uoste taip
galėjo būti. Daug skraidžiau po pasaulį, bet plazmų vietoj displėjų
neteko matyti :)

p.s. ir ar tu įsitikinęs, jog ten buvo plazmos? Gal irgi LCD, tik
senesnio modelio? :)