Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: Darenas
Data: 2015-10-09 08:37:23
ok nu ok... :)

Darenas

news:mv6gbq$u0o$1@trimpas.omnitel.net...
On 2015-10-08 15:31, Darenas wrote:
> koks durnas plazmos trukumo pateisinimas.
> Tipo jei visa diena ziureciau i papus, kita diena papus visur matyciau?
> briedas totalus....:)

Bet pats skaitydamas matai net tokių dalykų, kurių aš nerašiau :) Kažko
nepamenu, jog bandyčiau "pateisinti plazmos trūkumus", aš tik nurodžiau,
jog tai kas paminėta pirmame poste nėra išdegimas. Tai net ne nuomonė, o
faktas.

O dėl palyginimų, tai palyginimai jau toks dalykas yra, jog ne visiems
jie tinka ir patinka. Ypač, kai palyginimas naudotas pusiau humoro
forma... :)